0

سبد خرید خالیست.

تماس بگیرید

محلول پاک کننده پوست معمولی و خشک درمالیفت مدل هیدرالیفت دارای خاصیت آبرسانی قوی و مرطوب کننده پوست بوده و می تواند انواع آرایش صورت، دور چشم و لب را به طور کامل پاک نماید.

محلول پاک کننده یا میسلار واتر پس از استفاده باعث خشکی و یا پوسته پوسته شدن پوست نشده و همواره به افزایش نرمی و لطافت پوست کمک می‎کند.

PH فیزیولوژیک محلول پاک کننده پوست معمولی و خشک درمالیفت مدل هیدرالیفت با پوست سازگار بوده و از ایجاد اختلال در قسمت اسیدی پوست جلوگیری می‎ کند. این محصول نیازی به آبکشی ندارد و با استفاده از یک پد یا پنبه و مقداری از آن می‎ توانید به طور کامل آرایش خود را پاک نمایید.

در فرمولاسیون این محصول از ویتامین B، عصاره برگ کاملیا سینسیس، عصاره بابونه، عصاره کالاندولا، آلانتوئین و مواد پروبیوتیک استفاده شده است.

ویتامین B موجود در این محلول یکی از مواد مغذی مورد نیاز پوست است که همواره باعث ایجاد رطوبت رسانی عمقی به پوست شده و از خشکی آن جلوگیری می‎ کند. بعلاوه این ویتامین به درخشندگی و افزایش لطافت پوست کمک زیادی می‎ کند.

عصاره کالاندولا با دارا بودن خاصیت ضد التهابی، برای پوست‎های دارای اگزما و خشکی بسیار مؤثر است. آلانتوین با خاصیت ضد التهابی و مرطوب کنندگی از خارش پوست جلوگیری کرده و التهابات را تسکین می‎ بخشد. همچنین نقش مهمی در نرم کردن، سلامتی و شادابی پوست دارد.

برند

درمالیفت

ترکیبات

ویتامین B، عصاره برگ کاملیا سینسیس، عصاره بابونه، عصاره کالاندولا، آلانتوئین و مواد پروبیوتیک

حجم

۲۵۰ میلی‌لیتر

سازگار با پوست‌های

معمولی و خشک

ویژگی ها

آبرسان و مرطوب کننده پوست