0

سبد خرید خالیست.

لوسیون بدن

لوسیون بدن

لوسیون های بدن یک هدف اصلی دارند: مرطوب کردن پوست شما. با این اوصاف، برخی از آنها عملکرد بهتری نسبت به دیگران دارند زیرا حاوی مواد آبرسانی مانند روغن های گیاهی مغذی، 1 کره های مشتق شده از زمین، 2 و مرطوب کننده هایی مانند اسید هیالورونیک و گلیسیرین هستند. خشکی مزمن و از دست دادن خاصیت ارتجاعی، در حالی که برخی دیگر حاوی SPF برای محافظت در برابر آسیب خورشید هستند.

هنگام خرید محصولات مراقبت از بدن، باید ترکیبات، قوام، رایحه (یا عدم وجود آنها) و نوع پوست را در نظر بگیرید. همچنین باید به مقدار آن توجه کنید، زیرا می توانید انتظار داشته باشید که آن را بسیار سریعتر از مرطوب کننده صورت خود مصرف کنید.

ما آزمایش می‌کنیم که ببینیم کدام لوسیون‌های بدن واقعاً پوست شما را هیدراته نگه می‌دارند، با گرد کردن طیف گسترده‌ای از مرطوب‌کننده‌ها (21 در آخرین آزمایش ما) و بر اساس قابلیت‌های مرطوب‌کننده اولیه، زمینه را محدود می‌کنیم. در آزمایشگاه، تغییرات هیدراتاسیون پوست را با دستگاه کورنئومتر (که رطوبت پوست را اندازه گیری می کند) قبل و بعد از استفاده از لوسیون اندازه گیری می کنیم.

سپس، قبل از ارسال آن‌ها به آزمایش‌کنندگان مصرف‌کننده با طیف وسیعی از انواع پوست و نگرانی، برچسب‌های محصولات با عملکرد برتر را پنهان می‌کنیم تا از هرگونه سوگیری جلوگیری کنیم. آزمایش کنندگان ما به طور منظم از لوسیون ها استفاده می کنند و سهولت استفاده، عملکرد و رضایت کلی را گزارش می دهند. پس از خرد کردن داده‌های 5040 نقطه داده هیدراتاسیون از آزمایش‌های آزمایشگاهی و جمع‌آوری نتایج حاصل از 1062 سؤال از 118 نظرسنجی مصرف‌کننده، بهترین لوسیون بدنی را که می‌توانید بخرید، یافتیم، چه پوست شما خشک، کدر، بالغ یا مستعد اگزما باشد. .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهارده =