0

سبد خرید خالیست.

کرم سفید کننده

کرم نرم کننده صورت

حداقل، مرطوب کننده شما باید پوست شما را آبرسانی کند. متخصصین پوست توضیح می‌دهند که ساده به نظر می‌رسد، اما فواید آن فراوان است: “این تضمین می‌کند که پوست چاق‌تر و صاف‌تر به نظر می‌رسد و از عملکرد سد پوست پشتیبانی می‌کند که به نوبه خود، هم بافت و هم ظاهر کلی پوست شما را بهبود می‌بخشد.” کرم های نرم کننده حمایت از سد پوستی همچنین پوست را سالم‌تر و انعطاف‌پذیرتر نگه می‌دارد، بنابراین کمتر احتمال دارد که آسیب ببیند یا عفونی شود.

در حالی که مرطوب کردن به اندازه کافی آسان به نظر می رسد، خرید محصول مناسب چیزی جز این نیست. نه تنها انواع مختلفی از لوسیون ها و کرم ها در بازار وجود دارد، بلکه پوست هر فردی منحصر به فرد است و پیدا کردن آن را بسیار سخت تر می کند. نگرانی‌های مربوط به بودجه و پوست بالا نیز مطرح می‌شوند و جستجو را پیچیده‌تر می‌کنند.

خبر خوب؟ ما برای کمک اینجا هستیم. ما سر کار رفتیم و تعداد انگشت شماری از مرطوب کننده های با رتبه برتر را امتحان کردیم که طیف وسیعی از بودجه، انواع پوست و نگرانی ها را در بر می گرفت. پس از هفته‌ها استفاده از آن‌ها، آزمایش‌کنندگان ما بافت و احساس هر فرمول را ارزیابی کردند، تا چه حد به نگرانی‌های خاص آن‌ها پاسخ می‌داد و البته، چقدر پوست آن‌ها را آبرسانی می‌کرد. سپس این نتایج را با توصیه‌های کینگ و تحقیقات کامل ترکیب کردیم تا فهرستی از بهترین‌های نمایش را تهیه کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =