0

سبد خرید خالیست.

bblog

مرطوب کننده ها

ممکن است برخی افراد با شنیدن کلمه مرطوب دچار خجالت شوند، اما وقتی صحبت از مرطوب کننده ها می شود، چیزی جز عشق نداریم. برای بسیاری، این آخرین مرحله در روتین مراقبت از پوست است، و چه به دنبال یک گزینه سبک تر برای پوشیدن در طول روز باشید، یا یک نسخه سوپ شده برای درخشندگی یک شبه، ما فرمول های بی شماری را در این مورد آزمایش کرده ایم. کار روزانه ما به عنوان ویراستار زیبایی. چه پوست خشک، چرب یا مختلط داشته باشید، احتمالاً کرم صورت مناسب برای شما از دفاتر ما عبور کرده است.

شرین ادریس، پزشک متخصص پوست، متخصص پوست در یونیون اسکوئر لیزر درماتولوژی در شهر نیویورک، به Allure می‌گوید: «مرطوب‌کننده‌ها بخشی ضروری از هر روال مراقبت از پوست هستند. همانطور که بدن ما نیاز به آبرسانی با آب دارد، پوست ما نیز چنین می کند. در حالی که پوست ما تقریباً فوراً خشک‌تر به نظر می‌رسد، فواید واقعی آن در دراز مدت نمایان می‌شود. ادریس می گوید که استفاده مداوم از مرطوب کننده ها سرعت و شدت ظاهر شدن خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد.

این فلسفه روزانه برای همه انواع پوست و نه فقط پوست های خشک اعمال می شود. دیویا شوکین، پزشک متخصص پوست در تورنس، کالیفرنیا قبلا توضیح داد: “شستشوی بیش از حد بدون استفاده مناسب از مرطوب کننده در واقع باعث تولید بیش از حد چربی روی پوست شما می شود.” به طور خلاصه، اگر پوست خود را مجدداً آبرسانی نکنید، خشک و تحریک می‌شود – که سپس پوست شما را در معرض مشکلاتی قرار می‌دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 10 =